Brev:
Opvarmning af nedfrossen mad
13. august 2008
Alder:
6 mdr.
Opvarmning af nedfrossen mad
Hej Helen
Det går rigtig fint nu med, at Tilde tager flasken til natten, dog er hun lidt ked af det, når hun skal sove. Mangler måske trygheden ved amningen?
Er lige så stille begyndt at trappe ud med sukkeret, som du foreslog sidst, men det fik hende faktisk til at tage flasken, ligeledes skiftede jeg MME til HIPP.
Hun får nu grød/mos x 3 dagligt. Spiser ca. 1 dL pr. gang. Grød til morgen og mos (div.) middag+aften. Når jeg laver mosen blender jeg de kogte grønsager og tilblander MME og fryser ned. Tilsætter så fedtstof efter opvarmning.
Kom så i dag til at tale om det i MG og at man ikke må genvarme MME?
Men jeg har forhørt mig hos en sundhedsplejerske, der sagde, at det måtte jeg godt. Vores svigerinde har fået det samme at vide.
Men må jeg det?
Eller kan jeg tilsætte MME som pulver når mosen er opvarmet?
Opvarmer som regel mosen i gryde over vandbad ellers i microovn..
Tak for altid gode råd :)
Stine